slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  15  16  17  18  19  20  21  22  23  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Zdravim, existuje nějakej drobnej tuning na fichtla co by nebyl vidět a trošku přidal výkon, děkuji. Jezdim totiž jednim kopcem a vždycky jenom o trošku mě to ta 2 neveme.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2014 10:50
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Diky
 
 
Datum: 19. dubna 2014 10:50
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud chceš dostat ze série maimum, tak: shoď obě kola, vyčisti ložiska a pořádně namaž; vyčistit, namazat a napnout řetaz akorát; zkontroluj zda ti nepřibržďují brzdy; dofukej gumy a neměj traktor vzorek;motor: pokud si šikovný můžeš zhodit válec a slícovat kanálky s vložkou a přefuky s blokama a všechny těsnění, kolikrát jsou totiž menší, můžeš i překroužkovat; výfuk čistý zatěsněný.. a hlavně! dobře odladit karburátor a zapalování! pohrát si s hladinou a filtrem se špuntíky a zkoušet jezdit, musíš najít kompromis aby to dobře startovalo a jelo.. pak je ještě možnost menší kolečko, ale tady už vyvstává problém zda to celý nepogenerálkovat..
 
 
Datum: 19. dubna 2014 8:45
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel17086    
kdo nechlasta s nama chlasta proti nam ! nietka niet se svami razpravovat....................................................... dawaj vodku aj dengy pak mozno !!! panatna ?
 
 
Datum: 19. dubna 2014 2:03
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Zkus pro začátek o zoubek menší kolečko...
 
 
Datum: 18. dubna 2014 23:30
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží jakej kopec kolik vážíš atd. ale hlavní předpoklad tuningu je naprosto perfekní stav nejen motoru ale celé motorky, ono dohánět tuningem ztráty způsobené tím že něco není tak jak být má je nesmysl. Až se ti kola budou točit jak mají.... atd.....atd... tak ti může pomoct třeba Standa, že ti udělá válec na míru
 
 
Datum: 18. dubna 2014 22:53
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak potunil bych to tak že bych napl a namazal řetěz zkontroloval tlak v pneumatikách vyčistil vejfuk atd . A nebo si dej k obědu o knedlík míň :-D :-D
 
 
Datum: 18. dubna 2014 22:15
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
zdravím ve spolek, Lakuji plechy ale potřeboval bych na nich udělat předěl. Jakože potřebuji půlku dát na černo a půlku na bílo a mezi nima předěl. Potřebuji aby to bylo celkem na úrovni žádný křivý smíchaný předěl. Zkoušel jsem to zatim nanečisto tak že jsem to přelepil klasickou papírovou páskou ale tam byl problém že vždycky lak zatek i pod ni. Tak jsem ještě zkoušel takovou tu žlutou gumovou na okna ale to taky nic. Když jsem zkusil hydroizolační pásku tak to bylo o něco lepší ale taky nic moc. tak se chcu zeptat jesti někdě nemáte nějaký způsob, jak takové předěly udělat, případně jakou pásku a tak díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2014 20:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
přesně.. el. izolačka je na to ideální... pokud to teda neni oboustraně lepící šitka od větnamce...
 
 
Datum: 17. dubna 2014 20:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Já celkem s úspěchem používám klasickou elektrikářskou pásku. Kupuju pásku značky 3M, krásně drží, má ostrou hranu, a je dobře tvarovatelná.
 
 
Datum: 17. dubna 2014 7:31
 
 
 
 
Jméno: thihi21      IP: uživatel14324    
Myslíte že je dobré dát na 4. či 5. výbrus jiný výfuk nebo je lepší origo ? předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 20:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17077    
dej ten poslední typ s useklím koncem je váhově vhodný a konstrukčně jednoduchej ajen na 20 s plechama je níš k zemi ...
 
 
Datum: 16. dubna 2014 20:05
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
jo, musíš dát jnej ... většinou z jinýho fichtla
 
 
Datum: 15. dubna 2014 20:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17074    
I na 14.výbrus je nejlepší origo výfuk.
 
 
Datum: 15. dubna 2014 20:13
 
 
 
 
Jméno: Radawa      IP: uživatel16906    
Zdarec draci, chci se zeptat jestli nějak upravujete origo airbox. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2014 21:31
 
 
 
 
Jméno: Radawa      IP: uživatel16906    
OK, díky za radu
 
 
Datum: 15. dubna 2014 21:31
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel14518    
odvrtáním dir od airboxu se dá nastavit odpor sání pro správný odpor popr rezonanci , ale obavam se ze to tobe bude k nicemu
 
 
Datum: 15. dubna 2014 17:23
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, nemá to cenu a ani mě nenapadá jak by to šlo upravit
 
 
Datum: 15. dubna 2014 16:44
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Ahoj, nemáte někdo dobrou radu jak si trochu upravit vyfuk u mustanga? Myslim ten novější a upravu tech misek vevnitř. Prostě co je třeba stim vyfukem udělat nebo předělat aby to bylo pro ten motor lepší. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2014 21:48
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Děkuji :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2014 21:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17074    
Dokonale dekarbonizovat. Na serii nevymyslíš nic lepšího....jak ho otevřeš,tak to ztratí sílu dole a v otáčkách to nezíská nic protože časování ... Takže tak ...
 
 
Datum: 15. dubna 2014 14:00
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro motor bez úprav je ten vejfuk dobrej tak, jak je :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2014 12:48
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13627    
hlavně pořádně vyčistit
 
 
Datum: 15. dubna 2014 8:14
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Pro jakej motor?
 
 
Datum: 14. dubna 2014 22:20
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus chtel bych se zeptat jak poladit babettu dvourychlostku aby jela líp myslím tím aby jela rychleji nějaky nápady ? :-) díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 0:37
 
 
 
 
Jméno: Kulich175      IP: uživatel13830    
A nebo zhubni :-D.
 
 
Datum: 16. dubna 2014 0:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17074    
Vyčisti výfuk,namaž řetěz a dofoukni kola ;-)
 
 
Datum: 15. dubna 2014 16:14
 
 
 
 
Jméno: k      IP: uživatel14122    
změň řetězové převody....
 
 
Datum: 15. dubna 2014 8:44
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup si motorku a nalep na ni nálepky Babetta...
 
 
Datum: 15. dubna 2014 7:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
dát do ní motor z pionýra a pak doufat že ti nebrkne přední kolo v zatáčce až pojedeš 70
 
 
Datum: 14. dubna 2014 21:09
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, přesně jak říkáš je potřeba poladit a pak pojede rychleji
 
 
Datum: 14. dubna 2014 18:42
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel16719    
Ahoj, nedávno jsem se dozvěděl, že se na klice u mustanga pro pístní čep 14.1 při použití pístního čepu o průměru 10 dá použít jehlové ložisko NK10/16. Chtěl bych to dát do neupraveného motoru. Má někdo s touto úpravou nějaké zkušenosti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 9:46
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Futro
 
 
Datum: 14. dubna 2014 9:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17067    
u seriovky má snad jen význam snížení mazacího poměru ale pr.. na to na jehlách se bez mikroměření to uložení bude sesazovat blbě ...za mě běž cestou klasickeho žluteho futra víkon motoru je schodný
 
 
Datum: 14. dubna 2014 8:37
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Chci se zeptat jestli se vyplatí zakoupit Gufera Viton ? Jaký je v nich rozdíl? Jsou pouze kvalitnější a déle vydrží nebo i lépe těsní a mají vliv na výkon ? Děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 7:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17055    
Všechny dražší a kvalitnější modifikace dílů nejsou proto,aby přidaly výkon,ale právě proto aby ten výkon v motoru "udrželi" ... Na co ti je motor co má výkon,když se ani neroztočí,protože černý gufera neudrží moc tlaku v klikový skříni... Na seriovku je zbytečný to řešit...
 
 
Datum: 12. dubna 2014 7:23
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Na origo motor je to házení perel sviní...
 
 
Datum: 11. dubna 2014 23:57
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Jj díky :-)
 
 
Datum: 11. dubna 2014 18:09
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16496    
čeče to je jak ferodová spojka prostě vývoj nezastavíš ...pokud to tam nakundíš při montáži a bude ti to brat faleš tak snad i obyč dvoubřite aspon tolik nebolí stratit ..konec koncu 2 brita gufera sou luxus sam za sebe....je to na tobě ale výkon v tomdle ohledu nehledej ....jen je to o tom jak si pečlivý a jak moc jezdíš atd
 
 
Datum: 11. dubna 2014 18:02
 
 
 
 
Jméno: TEDY      IP: uživatel17050    
Čus draci, mam takovej dotaz, z jakého typu simsona jsou nejlepší vidlice na mustanga? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2014 10:32
 
 
 
 
Jméno: vidle      IP: uživatel16789    
kerá vidlice bude na mustangovi líp tlumit-ze simsona, nebo z pitbike? bylo by to na běžný ježdění-pole, louky lesy. žádná trať.
 
 
Datum: 02. listopadu 2014 10:32
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      IP: uživatel17416    
čus já jsme převařil tu tyč jak se strká do krku z originálu na brejle ze simsona a sedí to jak originální brejle ale musíš tu tyč navařit rovně ja to vařil ceočkem
 
 
Datum: 15. července 2014 21:49
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, z žádnýho ti nebudou sedět dokonale, doporučuju tuhle upravu http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-predni-teleskopicke-vidlice-simson-tlumicu-pro-jawa-50-pionyr.html
 
 
Datum: 10. dubna 2014 20:37
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Chtel bych se zeptat jak se upravuje hikone ? Vim jen o vyletovy trubicce ale udajne se jeste nejak "odskrcuje" A jde udelat neco aby mel trochu i spodek ? Kolem 60 se mu nechce prehoupnout..ale jak to prehoupne chytne sponu a vyleti k 80ti.. :-) Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 14:14
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
tak on to byl v tom kopci docela kalup
 
 
Datum: 12. dubna 2014 14:14
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
týjo :-) vypadáš na tom dost drsně čečé... :-)
 
 
Datum: 12. dubna 2014 12:30
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
 
 
Datum: 12. dubna 2014 11:38
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17055    
No jo Marku,tobě jede moje brutální seriovka 90,ale ty seš taky jeden z mála,komu se v motoru točí klika bez odporů tak jak to má bejt... Umíš otryskovat karburátor a odladit sání. Bez toho by to nebyla taková raketa... Kemosi napiš mi maila,dam ti skicu na výfuk na upravenou seriovku...
 
 
Datum: 12. dubna 2014 7:16
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
odstranit jde, ale není to uplně jednoduché, musí se to prostě odladit a můžu ti říct, že před dvěma roky jsem si s tím hrál u jednoho válce snad 14 dní v kuse a díru se podařilo nakonec odstranit, problém Hikonů je, že jsou určený pro skútry a jsou nastavený na poměrně úzký rozsah otáček, tak že pro pionýra se seriovou převodovkou tak trochu na nic, kopanec je sice hezký, ale jak dlouho tam je?
 
 
Datum: 11. dubna 2014 13:43
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Me se hikone docela libi.. a libi se mi jak v otackach vystartuje :-) ale ta dira je docela blba..urcite to jde nejak odstarnit ne ? Vyletovka zvysi akorat otacky ze ?
 
 
Datum: 10. dubna 2014 17:42
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
no jasně, můžu potvrdit, Standovy válce to dají
 
 
Datum: 10. dubna 2014 15:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: tebe pustí origo lauf přes 9 tisíc?
 
 
Datum: 10. dubna 2014 14:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17048    
Pokud řešíš díru v 6000ot/min u motoru kterej jede 80+ tak zahoď Hikone a dej tam obyč kopletní výfuk z mustanga a pojede to líp a možná i víc... Laborovat s Hikone mužeš,ale ... Neradím ti špatně ... Sice to není "tuningové" ale je to jasná funkční volba... Dělal jsem válce co jedou 90 na origo karbecu a vejfuku ...
 
 
Datum: 10. dubna 2014 11:10
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
čau která hlava z babety (po převrtání) de dán na fichtla kvůli lepšímu chlazení? už jsem zkoušel z dvojrychlostní díry jsou těsně u spalováku ale furt se tam nevejde díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2014 12:38
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel17029    
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2014 22:59
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Přesně tenhle jsem měl. S originál zapalováním mi normálně fungoval. S Vape samozřejmě ukaozal 2-krát tolik.
 
 
Datum: 04. dubna 2014 22:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17028    
Měl jsem podobnej. Nemužu doporučit,lezli z toho hausnumera a když už to ukazovalo něco kloudnýho tak jen když sem držel motor ve stejnejch otáčkách delší chvíli... Když jsem dal odrušenou fajfku tak to bylo lepší,ale furt to v přechodových režimech ukazovalo kraviny a mělo to hrozně zbržděnou odezvu na změny otáček... Třeba jsem řadil v 8600 ot/min a to číslo tam viselo ještě pár sekund zaseklý,pak tam skočili otáčky v kterejch se začal roztáčet vyšší kvalt,pak to ve zrychlení chvíli psalo kraviny,jak začli otáčky narůstat pomaleji tak už to začlo zas trhavě ukazovat a pak vše znova .... A prej to trhavý zobrazení dělaj skoro všechny ty zahradní otáčkoměry...ten šum vysvětlit neumim...zapalování jsem měl Vape i CDI 12V,svýčky vždy N14C ... možná to chce NR14C,nebo jak se jmenujou odrušený svíčky??? Nevim...
 
 
Datum: 04. dubna 2014 17:25
 
 
 
 
Jméno: pool      IP: uživatel17024    
Zdravím draci, lakuji některé díly na motorce, mám barvu od lakýrníka a ona mi strašně dlouho schne a i potom je na vrip měká. co stím . prostě jen počkat, děkuji za názory poolrn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2014 20:13
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když jsem přivezl věci z laku, tak byla taky dost měká - bylo mi řečeno "nech to přes den na slunci" tak jsem vyndal díly na multicaru a nechal je tam od rána do večera, tohle s týdenním rozestupem 2x za sebou a ted je to hezky tvrdý
 
 
Datum: 03. dubna 2014 20:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co za barvu ti ro dal? syntetiku, akrylát, polyuretan?
 
 
Datum: 03. dubna 2014 16:16
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel17026    
Nebo ti do ní zapomněl dát tužidlo, to už se nám taky jednou stalo :-D ..
 
 
Datum: 03. dubna 2014 15:41
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já si myslím že ti dal nějakou co se musí zapékat
 
 
Datum: 03. dubna 2014 8:57
 
 
 
 
Jméno: thihi21      IP: uživatel13885    
Chtěl bych se zeptat jak připevnit Hikone na fichtla a jestli mi tam dam zadni tlumice ze simsona aniz bych to musel nejak upravovat, predem diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2014 22:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
ty z endura jsou tak tvrdý , že ti popraskaj dráty v zadním kole a navíc jsou moc vysoký a budeš mít problém s napínáním řetězu
 
 
Datum: 03. dubna 2014 22:25
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou moc široký nevejdou se do origo uchytu a jsou až moc tvrdý
 
 
Datum: 03. dubna 2014 20:19
 
 
 
 
Jméno: thihi21      IP: uživatel17027    
a proc tam nejdou ty z endura ?? A jinak sem o tom hikone premyslel a davat ho tam tedy nebudu
 
 
Datum: 03. dubna 2014 19:27
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ten hikone výfuk tam nedávej, předpokládám že máš origo válec nemá to smysl a ještě se musí upravovat
 
 
Datum: 02. dubna 2014 21:08
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z elektronika pasujou akorát je potřeba dát z každé strany podložku, protože jsou menší
 
 
Datum: 02. dubna 2014 21:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
přesně tak , nevim jak vypadaj tlumiče z elektronika , ale z endura na pionýra nepasujou
 
 
Datum: 02. dubna 2014 19:30
 
 
 
 
Jméno: štefan      E-mail:      IP: uživatel17022    
zaleží na délce tlumiče protože jestli to bude mít vyšší zadek ,tak budeš mít na pnuty řetěz když nato sedneš. Tam se to pře houpává.
 
 
Datum: 02. dubna 2014 19:20
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13627    
Už víte tu novinku, že se na krámku bude prodávat replika motoru s výkonem zvýšeným na 7,5HP. Předpokládaná cena 3500kč :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2014 6:23
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
tak dnes už máme druhého a můžeme si přiznat že to byl apríl :-D
 
 
Datum: 02. dubna 2014 6:23
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
este ze je ten april dneska
 
 
Datum: 01. dubna 2014 21:16
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
jaký srandičky??
 
 
Datum: 01. dubna 2014 13:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jsou pořád srandičky, prdelky...ale jestli to takhle pujde dál, tak to takhle dál nepujde...
 
 
Datum: 01. dubna 2014 13:12
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
přesně .... koukám, že víš...... :-)
 
 
Datum: 01. dubna 2014 12:52
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Jj, klapkáč se 4-kvaltem.
 
 
Datum: 01. dubna 2014 12:50
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel17016    
Zdravim draci kde se da koupit 9 primar když SESA nemá. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2014 16:11
 
 
 
 
Jméno: matysek      IP: uživatel11718    
V mototechně :-)
 
 
Datum: 01. dubna 2014 16:11
 
 
 
 
Jméno: Radic      IP: uživatel16906    
Zdar draci, potřebuju radu, jestli je lepší vypálený origo výfuk z mustanga nebo laďák - na origo válec. Jaký bude výkonostně lepší do terénu. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2014 9:24
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Origo válec - origo výfuk, těžko vymyslíš něco lepšího. A že šetří benzín? To musíš origo výfuk taky vyčistit :-D
 
 
Datum: 01. dubna 2014 9:24
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
to musíš odskoušet sám ale já jsem vždy za hikone malinko i šetří benzín.ale to je jako dohadovat se kdo dává do motoru tmel a kdo papír, obě se dá, obě vydrží stejně ale tmel je víc na hov** protože se všude patlá a rozlejzá tož vše :-)
 
 
Datum: 31. března 2014 21:12
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, je to napsané asi u sedmého dotazu na hlavní straně
 
 
Datum: 31. března 2014 17:41
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel17009    
Chci se zeptat upravujete nejak originalni vyfuk na fechtlovi k upravenymu valci? Treba zvetseni tech dvou direk jak se to dela u babety.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2014 7:32
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Přesně jak říká standa, dobře vyčištěný originální výfuk je ideální řešení pro poměr vzhled/výkon/hluk. Problém je, že má přeci jen trošku velký protitlak. Řešit se to dá zprůchodněním tlumiče, ale nejde univerzálně řícz kolik dírek kam a jak velkých udělat. Je to o zkoušení a hlavně hluk takového výfuku pak jde docela citelně nahoru.
 
 
Datum: 31. března 2014 7:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17012    
Kdybych znal parametry tvýho válce tak bych třeba něco věděl... Obecně jde říct že na lehce upravený seriovce s max ot do 8500 rpm jede nejvíc vypálenej výfuk z mustanga bez úpravy...
 
 
Datum: 31. března 2014 7:05
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hikone je sice pěkný, ale každej motor chce něco jinýho a hikone neni univerzální na jeden každej motor... na tohle ti asi nikdo neodpoví, pokud nedodáš info jak to máš upravené... a kdo ti k tomu něco řekne bude tady s největší pravděpodobností standa.
 
 
Datum: 31. března 2014 0:26
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
kup tam HIKONE výfuk stojí cca 400,- a je to to nejlepčí co na fichtla dát, pač u dvoutaktu de zbytečně benzín vejfukem ven a hiokone tomu zabrání je i dobrý na upravený válce jen si musíš navařit koleno
 
 
Datum: 30. března 2014 22:27
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar chlapi. předělávál sem jawu 20 na 21 tka sem si koupil samozřejmě aj nový kříž a všechno prostě. problem je v tom že tohle očko na lanko https://www.email.cz/download/i/F5VeSB1CbDA41Iyu-Q5dbP5FYGrg2jAwc8-xtWbzSg03OW8cytTU7CX4L8KxBLvODBBH2vo/k%C5%99%C3%AD%C5%BE.jpg je kolmo dolů a tudiž je páčka brzdy moc dole a skoro na ni nejde stoupnout. nevíe někdo jak by se to dalo vyřešit nebo jestli je to tak na každém ale každý si to odbrousí a navaří jinam? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2014 21:00
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čau draci, mam dotaz, dělam si mustanga, mam tam Válec od stejskala cestovní upravu, výfuk mam laděný dvoukomoráč, karbec dell orto 19, zapalování mam snímač vape s 01 a tyristor z babetty GYT, a když to nastartuju tak to vrčí jen se sytičem když ho pustim a přidám plyn tak tak to chcípá. Čím by to mohlo být? Pište vaše názory, díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2014 12:31
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Na délku sání ta CÚ moc háklivá není. To bych ani neřešil. Výfuk bych nechal originál. Trysku jsem kdysi jezdil něco kolem 90. Měl jsem tam molitan. filtr z nějakýho pitbiku. Chovalo se to pěkně... A smůlu na 4t verzi DO jsem měl taky. Odladit to nějak šlo. Ale 2t verze se chovala líp.
 
 
Datum: 30. března 2014 12:31
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten dvokomoráč má před kuželem přepážku, takže je úplně k ničemu, jestli chceš aby to fungovalo musíš ho rozpůlit a přepážku mrsknout ven.. další věc je jak máš udělaný sání, délka a síla výfuk. kolena.. od toho všeho se odvíjí velikost trysky + ten filtr no atd atd :-D
 
 
Datum: 29. března 2014 20:14
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no na co kupovat větší trysku když máš napikaču karbec :-D ty 19mm svině na minibike jsou určeny pro 4T (emulzní trubice AN) a nefunguje to...
 
 
Datum: 29. března 2014 18:30
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17004    
I kdyby,tak to nemění fakt,že má minimálně o 20 čísel menší trysku - moje rada zní koupit sadu trysek - tomu se později tak a nebo tak nevyhne ...
 
 
Datum: 29. března 2014 15:24
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není to DO 19 čínská kopie na minibike?
 
 
Datum: 29. března 2014 15:17
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17004    
V návodu máš jasně napsaný,že DO 19 má být osazeno tryskou okolo 92,,,,začal bych tryskou 95 a pak šel dolu ....ale dost se to odvijí od použiého filtru vzduchu...s přímákem typu RMS budeš s tryskou nad 100 a nebude to mít průběh, s molitanem typu Stage6 se dostaneš na trysky 90-92-95 a bude to gut... Dopředu upozorňuju,že to s tim výfukem taky nebude mít žádnej valnej průběh - jezdil jsem na něm a vim,že se nechová moc dobře.... asi jako když z doutniku vyndáš poslední přepážku - nemá to spodek,řve to,má to mizernej průběh a stejně do otáček moc nepustí....
 
 
Datum: 29. března 2014 15:08
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel13313    
Hlavní tryska je 75
 
 
Datum: 29. března 2014 12:53
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolikatku máš hl. trysku v karburátoru?
 
 
Datum: 29. března 2014 12:38
 
<  15  16  17  18  19  20  21  22  23  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.06.2025 21:36:51 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu