Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zdravim, existuje nějakej drobnej tuning na fichtla co by nebyl vidět a trošku přidal výkon, děkuji. Jezdim totiž jednim kopcem a vždycky jenom o trošku mě to ta 2 neveme..
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2014 10:50
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Diky
Datum: 19. dubna 2014 10:50
 Pokud chceš dostat ze série maimum, tak: shoď obě kola, vyčisti ložiska a pořádně namaž; vyčistit, namazat a napnout řetaz akorát; zkontroluj zda ti nepřibržďují brzdy; dofukej gumy a neměj traktor vzorek;motor: pokud si šikovný můžeš zhodit válec a slícovat kanálky s vložkou a přefuky s blokama a všechny těsnění, kolikrát jsou totiž menší, můžeš i překroužkovat; výfuk čistý zatěsněný.. a hlavně! dobře odladit karburátor a zapalování! pohrát si s hladinou a filtrem se špuntíky a zkoušet jezdit, musíš najít kompromis aby to dobře startovalo a jelo.. pak je ještě možnost menší kolečko, ale tady už vyvstává problém zda to celý nepogenerálkovat..
Datum: 19. dubna 2014 8:45
Jméno: Franky
IP: uživatel17086
 kdo nechlasta s nama chlasta proti nam ! nietka niet se svami razpravovat....................................................... dawaj vodku aj dengy pak mozno !!! panatna ?
Datum: 19. dubna 2014 2:03
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Zkus pro začátek o zoubek menší kolečko...
Datum: 18. dubna 2014 23:30
 záleží jakej kopec kolik vážíš atd. ale hlavní předpoklad tuningu je naprosto perfekní stav nejen motoru
ale celé motorky, ono dohánět tuningem ztráty způsobené tím že něco není tak jak být má je nesmysl. Až se ti kola budou točit jak mají.... atd.....atd... tak ti může pomoct třeba Standa, že ti udělá válec na míru
Datum: 18. dubna 2014 22:53
Datum: 18. dubna 2014 22:15
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 zdravím ve spolek, Lakuji plechy ale potřeboval bych na nich udělat předěl. Jakože potřebuji půlku dát na černo a půlku na bílo a mezi nima předěl. Potřebuji aby to bylo celkem na úrovni žádný křivý smíchaný předěl. Zkoušel jsem to zatim nanečisto tak že jsem to přelepil klasickou papírovou páskou ale tam byl problém že vždycky lak zatek i pod ni. Tak jsem ještě zkoušel takovou tu žlutou gumovou na okna ale to taky nic. Když jsem zkusil hydroizolační pásku tak to bylo o něco lepší ale taky nic moc. tak se chcu zeptat jesti někdě nemáte nějaký způsob, jak takové předěly udělat, případně jakou pásku a tak díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2014 20:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 přesně.. el. izolačka je na to ideální... pokud to teda neni oboustraně lepící šitka od větnamce...
Datum: 17. dubna 2014 20:08
 Čau. Já celkem s úspěchem používám klasickou elektrikářskou pásku. Kupuju pásku značky 3M, krásně drží, má ostrou hranu, a je dobře tvarovatelná.
Datum: 17. dubna 2014 7:31
Jméno: thihi21
IP: uživatel14324
 Myslíte že je dobré dát na 4. či 5. výbrus jiný výfuk nebo je lepší origo ? předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 20:05
Jméno: pepa
IP: uživatel17077
 dej ten poslední typ s useklím koncem je váhově vhodný a konstrukčně jednoduchej ajen na 20 s plechama je níš k zemi ...
Datum: 16. dubna 2014 20:05
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 jo, musíš dát jnej ... většinou z jinýho fichtla
Datum: 15. dubna 2014 20:13
Jméno: standa
IP: uživatel17074
 I na 14.výbrus je nejlepší origo výfuk.
Datum: 15. dubna 2014 20:13
Jméno: Radawa
IP: uživatel16906
 Zdarec draci, chci se zeptat jestli nějak upravujete origo airbox. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2014 21:31
Jméno: Radawa
IP: uživatel16906
 OK, díky za radu
Datum: 15. dubna 2014 21:31
Jméno: mustang 23
IP: uživatel14518
 odvrtáním dir od airboxu se dá nastavit odpor sání pro správný odpor popr rezonanci , ale obavam se ze to tobe bude k nicemu
Datum: 15. dubna 2014 17:23
 Zdar, nemá to cenu a ani mě nenapadá jak by to šlo upravit
Datum: 15. dubna 2014 16:44
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Ahoj, nemáte někdo dobrou radu jak si trochu upravit vyfuk u mustanga? Myslim ten novější a upravu tech misek vevnitř. Prostě co je třeba stim vyfukem udělat nebo předělat aby to bylo pro ten motor lepší.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2014 21:48
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Děkuji
Datum: 15. dubna 2014 21:48
Jméno: standa
IP: uživatel17074
 Dokonale dekarbonizovat. Na serii nevymyslíš nic lepšího....jak ho otevřeš,tak to ztratí sílu dole a v otáčkách to nezíská nic protože časování ... Takže tak ...
Datum: 15. dubna 2014 14:00
 Pro motor bez úprav je ten vejfuk dobrej tak, jak je
Datum: 15. dubna 2014 12:48
Jméno: Marquee
IP: uživatel13627
 hlavně pořádně vyčistit
Datum: 15. dubna 2014 8:14
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Pro jakej motor?
Datum: 14. dubna 2014 22:20
 čus chtel bych se zeptat jak poladit babettu dvourychlostku aby jela líp myslím tím aby jela rychleji nějaky nápady ?  díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 0:37
Jméno: Kulich175
IP: uživatel13830
 A nebo zhubni  .
Datum: 16. dubna 2014 0:37
Jméno: standa
IP: uživatel17074
 Vyčisti výfuk,namaž řetěz a dofoukni kola
Datum: 15. dubna 2014 16:14
Jméno: k
IP: uživatel14122
 změň řetězové převody....
Datum: 15. dubna 2014 8:44
 Kup si motorku a nalep na ni nálepky Babetta...
Datum: 15. dubna 2014 7:16
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 dát do ní motor z pionýra a pak doufat že ti nebrkne přední kolo v zatáčce až pojedeš 70
Datum: 14. dubna 2014 21:09
 zdar, přesně jak říkáš je potřeba poladit a pak pojede rychleji
Datum: 14. dubna 2014 18:42
Jméno: Tom
IP: uživatel16719
 Ahoj, nedávno jsem se dozvěděl, že se na klice u mustanga pro pístní čep 14.1 při použití pístního čepu o průměru 10 dá použít jehlové ložisko NK10/16. Chtěl bych to dát do neupraveného motoru. Má někdo s touto úpravou nějaké zkušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 9:46
 Futro
Datum: 14. dubna 2014 9:46
Jméno: pepa
IP: uživatel17067
 u seriovky má snad jen význam snížení mazacího poměru ale pr.. na to na jehlách se bez mikroměření to uložení bude sesazovat blbě ...za mě běž cestou klasickeho žluteho futra víkon motoru je schodný
Datum: 14. dubna 2014 8:37
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Chci se zeptat jestli se vyplatí zakoupit Gufera Viton ? Jaký je v nich rozdíl? Jsou pouze kvalitnější a déle vydrží nebo i lépe těsní a mají vliv na výkon ? Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 7:23
Jméno: standa
IP: uživatel17055
 Všechny dražší a kvalitnější modifikace dílů nejsou proto,aby přidaly výkon,ale právě proto aby ten výkon v motoru "udrželi" ... Na co ti je motor co má výkon,když se ani neroztočí,protože černý gufera neudrží moc tlaku v klikový skříni... Na seriovku je zbytečný to řešit...
Datum: 12. dubna 2014 7:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Na origo motor je to házení perel sviní...
Datum: 11. dubna 2014 23:57
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Jj díky
Datum: 11. dubna 2014 18:09
Jméno: pepa
IP: uživatel16496
 čeče to je jak ferodová spojka prostě vývoj nezastavíš ...pokud to tam nakundíš při montáži a bude ti to brat faleš tak snad i obyč dvoubřite aspon tolik nebolí stratit ..konec koncu 2 brita gufera sou luxus sam za sebe....je to na tobě ale výkon v tomdle ohledu nehledej ....jen je to o tom jak si pečlivý a jak moc jezdíš atd
Datum: 11. dubna 2014 18:02
Jméno: TEDY
IP: uživatel17050
 Čus draci, mam takovej dotaz, z jakého typu simsona jsou nejlepší vidlice na mustanga?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2014 10:32
Jméno: vidle
IP: uživatel16789
 kerá vidlice bude na mustangovi líp tlumit-ze simsona, nebo z pitbike? bylo by to na běžný ježdění-pole, louky lesy. žádná trať.
Datum: 02. listopadu 2014 10:32
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17416
 čus já jsme převařil tu tyč jak se strká do krku z originálu na brejle ze simsona a sedí to jak originální brejle ale musíš tu tyč navařit rovně ja to vařil ceočkem
Datum: 15. července 2014 21:49
Datum: 10. dubna 2014 20:37
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Chtel bych se zeptat jak se upravuje hikone ? Vim jen o vyletovy trubicce ale udajne se jeste nejak "odskrcuje" A jde udelat neco aby mel trochu i spodek ? Kolem 60 se mu nechce prehoupnout..ale jak to prehoupne chytne sponu a vyleti k 80ti..  Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 14:14
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 tak on to byl v tom kopci docela kalup
Datum: 12. dubna 2014 14:14
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 týjo  vypadáš na tom dost drsně čečé...
Datum: 12. dubna 2014 12:30
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
Datum: 12. dubna 2014 11:38
 No jo Marku,tobě jede moje brutální seriovka 90,ale ty seš taky jeden z mála,komu se v motoru točí klika bez odporů tak jak to má bejt... Umíš otryskovat karburátor a odladit sání. Bez toho by to nebyla taková raketa... Kemosi napiš mi maila,dam ti skicu na výfuk na upravenou seriovku...
Datum: 12. dubna 2014 7:16
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 odstranit jde, ale není to uplně jednoduché, musí se to prostě odladit a můžu ti říct, že před dvěma roky jsem si s tím hrál u jednoho válce snad 14 dní v kuse a díru se podařilo nakonec odstranit, problém Hikonů je, že jsou určený pro skútry a jsou nastavený na poměrně úzký rozsah otáček, tak že pro pionýra se seriovou převodovkou tak trochu na nic, kopanec je sice hezký, ale jak dlouho tam je?
Datum: 11. dubna 2014 13:43
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Me se hikone docela libi.. a libi se mi jak v otackach vystartuje  ale ta dira je docela blba..urcite to jde nejak odstarnit ne ? Vyletovka zvysi akorat otacky ze ?
Datum: 10. dubna 2014 17:42
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 no jasně, můžu potvrdit, Standovy válce to dají
Datum: 10. dubna 2014 15:05
 standa: tebe pustí origo lauf přes 9 tisíc?
Datum: 10. dubna 2014 14:45
Jméno: standa
IP: uživatel17048
 Pokud řešíš díru v 6000ot/min u motoru kterej jede 80+ tak zahoď Hikone a dej tam obyč kopletní výfuk z mustanga a pojede to líp a možná i víc... Laborovat s Hikone mužeš,ale ... Neradím ti špatně ... Sice to není "tuningové" ale je to jasná funkční volba... Dělal jsem válce co jedou 90 na origo karbecu a vejfuku ...
Datum: 10. dubna 2014 11:10
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 čau která hlava z babety (po převrtání) de dán na fichtla kvůli lepšímu chlazení? už jsem zkoušel z dvojrychlostní díry jsou těsně u spalováku ale furt se tam nevejde díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2014 12:38
Jméno: mischelnike
IP: uživatel17029
Posl.aktualizace: 04. dubna 2014 22:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Přesně tenhle jsem měl. S originál zapalováním mi normálně fungoval. S Vape samozřejmě ukaozal 2-krát tolik.
Datum: 04. dubna 2014 22:59
Jméno: standa
IP: uživatel17028
 Měl jsem podobnej. Nemužu doporučit,lezli z toho hausnumera a když už to ukazovalo něco kloudnýho tak jen když sem držel motor ve stejnejch otáčkách delší chvíli... Když jsem dal odrušenou fajfku tak to bylo lepší,ale furt to v přechodových režimech ukazovalo kraviny a mělo to hrozně zbržděnou odezvu na změny otáček... Třeba jsem řadil v 8600 ot/min a to číslo tam viselo ještě pár sekund zaseklý,pak tam skočili otáčky v kterejch se začal roztáčet vyšší kvalt,pak to ve zrychlení chvíli psalo kraviny,jak začli otáčky narůstat pomaleji tak už to začlo zas trhavě ukazovat a pak vše znova .... A prej to trhavý zobrazení dělaj skoro všechny ty zahradní otáčkoměry...ten šum vysvětlit neumim...zapalování jsem měl Vape i CDI 12V,svýčky vždy N14C ... možná to chce NR14C,nebo jak se jmenujou odrušený svíčky??? Nevim...
Datum: 04. dubna 2014 17:25
Jméno: pool
IP: uživatel17024
 Zdravím draci, lakuji některé díly na motorce, mám barvu od lakýrníka a ona mi strašně dlouho schne a i potom je na vrip měká. co stím . prostě jen počkat, děkuji za názory poolrn
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2014 20:13
 když jsem přivezl věci z laku, tak byla taky dost měká - bylo mi řečeno "nech to přes den na slunci" tak jsem vyndal díly na multicaru a nechal je tam od rána do večera, tohle s týdenním rozestupem 2x za sebou a ted je to hezky tvrdý
Datum: 03. dubna 2014 20:13
 co za barvu ti ro dal? syntetiku, akrylát, polyuretan?
Datum: 03. dubna 2014 16:16
Jméno: Daniel
IP: uživatel17026
 Nebo ti do ní zapomněl dát tužidlo, to už se nám taky jednou stalo  ..
Datum: 03. dubna 2014 15:41
 já si myslím že ti dal nějakou co se musí zapékat
Datum: 03. dubna 2014 8:57
Jméno: thihi21
IP: uživatel13885
 Chtěl bych se zeptat jak připevnit Hikone na fichtla a jestli mi tam dam zadni tlumice ze simsona aniz bych to musel nejak upravovat, predem diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2014 22:25
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 ty z endura jsou tak tvrdý , že ti popraskaj dráty v zadním kole a navíc jsou moc vysoký a budeš mít problém s napínáním řetězu
Datum: 03. dubna 2014 22:25
 jsou moc široký nevejdou se do origo uchytu a jsou až moc tvrdý
Datum: 03. dubna 2014 20:19
Jméno: thihi21
IP: uživatel17027
 a proc tam nejdou ty z endura ?? A jinak sem o tom hikone premyslel a davat ho tam tedy nebudu
Datum: 03. dubna 2014 19:27
 a ten hikone výfuk tam nedávej, předpokládám že máš origo válec nemá to smysl a ještě se musí upravovat
Datum: 02. dubna 2014 21:08
 z elektronika pasujou akorát je potřeba dát z každé strany podložku, protože jsou menší
Datum: 02. dubna 2014 21:07
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 přesně tak , nevim jak vypadaj tlumiče z elektronika , ale z endura na pionýra nepasujou
Datum: 02. dubna 2014 19:30
 zaleží na délce tlumiče protože jestli to bude mít vyšší zadek ,tak budeš mít na pnuty řetěz když nato sedneš. Tam se to pře houpává.
Datum: 02. dubna 2014 19:20
Jméno: Marquee
IP: uživatel13627
 Už víte tu novinku, že se na krámku bude prodávat replika motoru s výkonem zvýšeným na 7,5HP. Předpokládaná cena 3500kč
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2014 6:23
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 tak dnes už máme druhého a můžeme si přiznat že to byl apríl
Datum: 02. dubna 2014 6:23
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 este ze je ten april dneska
Datum: 01. dubna 2014 21:16
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 jaký srandičky??
Datum: 01. dubna 2014 13:37
 To jsou pořád srandičky, prdelky...ale jestli to takhle pujde dál, tak to takhle dál nepujde...
Datum: 01. dubna 2014 13:12
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 přesně .... koukám, že víš......
Datum: 01. dubna 2014 12:52
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Jj, klapkáč se 4-kvaltem.
Datum: 01. dubna 2014 12:50
Jméno: jawa 50
IP: uživatel17016
 Zdravim draci kde se da koupit 9 primar když SESA nemá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2014 16:11
Jméno: matysek
IP: uživatel11718
 V mototechně
Datum: 01. dubna 2014 16:11
Jméno: Radic
IP: uživatel16906
 Zdar draci, potřebuju radu, jestli je lepší vypálený origo výfuk z mustanga nebo laďák - na origo válec. Jaký bude výkonostně lepší do terénu. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2014 9:24
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Origo válec - origo výfuk, těžko vymyslíš něco lepšího. A že šetří benzín? To musíš origo výfuk taky vyčistit
Datum: 01. dubna 2014 9:24
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 to musíš odskoušet sám ale já jsem vždy za hikone malinko i šetří benzín.ale to je jako dohadovat se kdo dává do motoru tmel a kdo papír, obě se dá, obě vydrží stejně ale tmel je víc na hov** protože se všude patlá a rozlejzá tož vše
Datum: 31. března 2014 21:12
 Zdar, je to napsané asi u sedmého dotazu na hlavní straně
Datum: 31. března 2014 17:41
Jméno: kemos
IP: uživatel17009
 Chci se zeptat upravujete nejak originalni vyfuk na fechtlovi k upravenymu valci? Treba zvetseni tech dvou direk jak se to dela u babety..
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2014 7:32
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Přesně jak říká standa, dobře vyčištěný originální výfuk je ideální řešení pro poměr vzhled/výkon/hluk. Problém je, že má přeci jen trošku velký protitlak. Řešit se to dá zprůchodněním tlumiče, ale nejde univerzálně řícz kolik dírek kam a jak velkých udělat. Je to o zkoušení a hlavně hluk takového výfuku pak jde docela citelně nahoru.
Datum: 31. března 2014 7:32
Jméno: standa
IP: uživatel17012
 Kdybych znal parametry tvýho válce tak bych třeba něco věděl... Obecně jde říct že na lehce upravený seriovce s max ot do 8500 rpm jede nejvíc vypálenej výfuk z mustanga bez úpravy...
Datum: 31. března 2014 7:05
 hikone je sice pěkný, ale každej motor chce něco jinýho a hikone neni univerzální na jeden každej motor... na tohle ti asi nikdo neodpoví, pokud nedodáš info jak to máš upravené... a kdo ti k tomu něco řekne bude tady s největší pravděpodobností standa.
Datum: 31. března 2014 0:26
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 kup tam HIKONE výfuk stojí cca 400,- a je to to nejlepčí co na fichtla dát, pač u dvoutaktu de zbytečně benzín vejfukem ven a hiokone tomu zabrání je i dobrý na upravený válce jen si musíš navařit koleno
Datum: 30. března 2014 22:27
 zdar chlapi. předělávál sem jawu 20 na 21 tka sem si koupil samozřejmě aj nový kříž a všechno prostě. problem je v tom že tohle očko na lanko https://www.email.cz/download/i/F5VeSB1CbDA41Iyu-Q5dbP5FYGrg2jAwc8-xtWbzSg03OW8cytTU7CX4L8KxBLvODBBH2vo/k%C5%99%C3%AD%C5%BE.jpg je kolmo dolů a tudiž je páčka brzdy moc dole a skoro na ni nejde stoupnout. nevíe někdo jak by se to dalo vyřešit nebo jestli je to tak na každém ale každý si to odbrousí a navaří jinam?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2014 21:00
 Čau draci, mam dotaz, dělam si mustanga, mam tam Válec od stejskala cestovní upravu, výfuk mam laděný dvoukomoráč, karbec dell orto 19, zapalování mam snímač vape s 01 a tyristor z babetty GYT, a když to nastartuju tak to vrčí jen se sytičem když ho pustim a přidám plyn tak tak to chcípá. Čím by to mohlo být? Pište vaše názory, díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2014 12:31
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Na délku sání ta CÚ moc háklivá není. To bych ani neřešil. Výfuk bych nechal originál. Trysku jsem kdysi jezdil něco kolem 90. Měl jsem tam molitan. filtr z nějakýho pitbiku. Chovalo se to pěkně... A smůlu na 4t verzi DO jsem měl taky. Odladit to nějak šlo. Ale 2t verze se chovala líp.
Datum: 30. března 2014 12:31
 ten dvokomoráč má před kuželem přepážku, takže je úplně k ničemu, jestli chceš aby to fungovalo musíš ho rozpůlit a přepážku mrsknout ven.. další věc je jak máš udělaný sání, délka a síla výfuk. kolena.. od toho všeho se odvíjí velikost trysky + ten filtr no atd atd
Datum: 29. března 2014 20:14
 no na co kupovat větší trysku když máš napikaču karbec  ty 19mm svině na minibike jsou určeny pro 4T (emulzní trubice AN) a nefunguje to...
Datum: 29. března 2014 18:30
Jméno: Standa
IP: uživatel17004
 I kdyby,tak to nemění fakt,že má minimálně o 20 čísel menší trysku - moje rada zní koupit sadu trysek - tomu se později tak a nebo tak nevyhne ...
Datum: 29. března 2014 15:24
 není to DO 19 čínská kopie na minibike?
Datum: 29. března 2014 15:17
Jméno: Standa
IP: uživatel17004
 V návodu máš jasně napsaný,že DO 19 má být osazeno tryskou okolo 92,,,,začal bych tryskou 95 a pak šel dolu ....ale dost se to odvijí od použiého filtru vzduchu...s přímákem typu RMS budeš s tryskou nad 100 a nebude to mít průběh, s molitanem typu Stage6 se dostaneš na trysky 90-92-95 a bude to gut... Dopředu upozorňuju,že to s tim výfukem taky nebude mít žádnej valnej průběh - jezdil jsem na něm a vim,že se nechová moc dobře.... asi jako když z doutniku vyndáš poslední přepážku - nemá to spodek,řve to,má to mizernej průběh a stejně do otáček moc nepustí....
Datum: 29. března 2014 15:08
 Hlavní tryska je 75
Datum: 29. března 2014 12:53
 Kolikatku máš hl. trysku v karburátoru?
Datum: 29. března 2014 12:38
|



|